roweronline.pl

tel. / phone

+48 32 258 92 16

+48 32 258 11 68

+48 32 350 32 90

narty@narty.pl

Cennik reklam

Rodzaj kreacji Cena*
Auto push 750x300 120
Banner 468x60 75
Banner 468x60 expand 90
Banner 468x60 scroll 110
Billboard 750x100 75
Billboard 750x100 expand 100
Billboard 750x100 scroll 130
Billboard 750x100 push 130
Brandmark 300x300 z billboard 180
Bridge 190
Corner scroll 100
Double billboard 750x200 130
Gate 170
Interstitial 225
Pop-up 250x250 z billboard 130
Pop-under 750x550 130
Rectangle medium 300x250 100
Rollband 170
Scroll box 80
Scroller 800x30 z billboard 150
Skyscraper 120x600 115
Skyscraper 120x600 expand 135
Skyscraper 120x600 scroll 150
Surround ad 150
Tapeta 3000
Toplayer z billboard 180
Video rectangle 260
Video stitial 300
Video rollband 200
Video welcome screen 220
Welcome screen 180
Mailing - Newsletter 200
Artykuł sponsorowany wycena indywidualna
* za 1000 wyświetleń * Cost Per Thousand

Modele cenowe

Flat Fee (FF), czyli opłata stała

Opłata według tego modelu pobierana jest za okres czasu, w jakim reklama będzie widoczna na danej stronie (np. dwa tygodnie, miesiąc itd.). Model ten nie uwzględnia liczby oglądających reklamę ani ich reakcji na banner.

Model ten stosowany jest w przypadku:

  • sponsoringu lub innych stałych akcji reklamowych, które trudno zmierzyć
  • kampanii mających na celu budowę i utrwalenie świadomości istnienia firmy (marki, produktu) i jej wizerunku.

Cost Per Thousand (CPT) lub Cost per Mile (CPM)

Jest to model odwrotny i bardziej efektywny od modelu FF. Reklamodawca płaci tu nie za czas ekspozycji, lecz za każde 1000 odsłon reklamy. CPT stanowi wskaźnik pomiaru reklamy nie tylko w internecie, lecz także w mediach tradycyjnych.

Model ten posiada również wady. Jeżeli serwis odwiedzany jest często przez tych samych użytkowników, zobaczą oni daną reklamą wiele razy. Ogranicza to w pewien sposób dotarcie do jak największego grona odbiorców. Aby zapobiec takiej sytuacji stosuje się tak zwany capping. Jest to technika, na którą pozwala oprogramowanie adserwerowe - bazując na cookies unikalnemu użytkownikowi dana reklama wyświetlana jest np. tylko 1 raz lub 3 razy.