KOUTÍKŮV SEN

%20 % m480 m
Strona ośrodka

Opis trasy: KOUTÍKŮV SEN

KOUTÍKŮV SEN o trasa o długości 2,5 km, o całkowitym przewyższeniu 500 m. Jest to najtrudniejsza trasa, przeznaczona dla doświadczonych rowerzystów na pełnym zawieszeniu. Rozpoczyna się około 100 m poniżej górnej stacji kolejki linowej "Medvědí hora", obok górnego wyciągu "U vrtulí". Trasa prowadzi wzdłuż wyciągu, częściowo brzegiem lasu, oferując nachylone zakręty, skoki z przeciwwagą, ławki oraz korzenie.

Następnie prowadzi do końca trasy zjazdowej "U vrtulí", gdzie lekko skręca w prawo w kierunku rzadkiego lasu świerkowego w stronę kolejki linowej. Krótki odcinek prowadzi pod kolejną kolejka linową, skręca w lewo w gęsty las świerkowy, gdzie następuje stromy zjazd (kamienie, korzenie), prowadzący do leśnej drogi, krzyżując się z kolejka linową (w tym miejscu należy zwolnić i rozejrzeć się!). Dalej trasa prowadzi krętą drogą w lesie bukowym, po prawej stronie kolejki linowej, i kończy się na dojeździe trasy zjazdowej "Medvědí" w kierunku dolnej stacji kolejki linowej "Liščí potok".