„Mała pętla"

Urząd Gminy Bieliny

Lechów - Lechów

Lechów - Jeźwina - Czaplów - Bieliny - Huta Podłysica - Huta Nowa - Jeźwiny - Lechów

Opis: Trasa poprowadzona po drogach asfaltowych i gruntowych oraz częściowo leśnych. Nadaje się do przejechania na rowerach turystycznych z oponami z szosowym bieżnikiem. Odcinki nieutwardzone nie powinny sprawić trudności. Technicznie trasa bardzo łatwa, może być traktowana jako wariant dojazdowy do głównych ścieżek. Należy zachować ostrożność na skrzyżowaniach w Bielinach i Hucie Nowej.

Oznakowanie: znaki trasy standardowe - białe tło, na górze czarny symbol roweru, a pod nim żółty prostokąt lub strzałka. Znaki umieszczone są również na specjalnie przygotowanych do tego tabliczkach.

Przebieg: chcąc przejechać całą ścieżkę należy dojechać do Lechowa i stamtąd już rowerem kontynuować jazdę kierując się na Jeźwiny (uwaga na krzyżówce - skręt w lewo). Dalej Czaplów, Bieliny, Huta Podłysica, Huta Nowa, Jeźwiny, skrzyżowanie z drogą asfaltową do Lechowa.

Kilometraż: Krzyżówka w Lechowie - Lechów Jeźwiny, koniec drogi asfaltowej (1km) - Skrzyżowanie ścieżek (3km) [Pierwszy wariant prowadzi w lewo do Czaplowa i dalej zgodnie z opisem, kierując się bardziej w prawo dojedziemy do Huty Nowej i dalej jak w opisie tylko w przeciwnym kierunku. Oba warianty tworzą pętle] - Czaplów (1km) - Bieliny (2km) - Huta Podłysica (4km) - Huta Nowa (2km)- Skrzyżowanie ścieżek (2km) - Lechów Jaźwiny (3km)- Krzyżówka w Lechowie (1km)