Trasa Rowerowa Duszniki Zdrój do Podgórza przez Jamrozową Polanę (opcja nr 4)

Długość trasy km
UM Duszniki Zdrój

Duszniki Zdrój - Podgórze

Duszniki Zdrój (pl. Warszawy) - ul. Krakowska - Rynek - ul. Wybickiego - ul. Willowa - Jamrozowa Polana - "Droga Ewy Braun" - ul. Zielona - ul. Zdrojowa - ul. Klubowa - al. Sybiraków 0 pl. Warszawy

Trasa rozpoczyna się na pl. Warszawy skąd kierujemy się na ul. Krakowską na Rynek, a następnie wjeżdżamy w ul. Wybickiego. Dalej ul. Wybickiego jedziemy do skrzyżowania z ul. Willową, a następnie kierujemy drogą asfaltową pod górę, gdzie po przejechaniu ok. 150m wjeżdżamy w dalszy odcinek drogi asfaltowej prowadzącej wśród lasu, którą dojedziemy na polanę tzw.„stary przekaźnik". Tu możemy odpocząć, po czym wjeżdżamy na czerwony szlak (po prawej stronie u dołu widzimy piękne górskie krajobrazy. Po przejechaniu ok. 400 m dojeżdżamy do Jamrozowej Polany, gdzie znajduje się Centrum Polskiego Biathlonu. Po krótkim odpoczynku Jamrozowej Polanie i posileniu w miejscowej restauracji, dalej możemy kontynuować przejażdżkę, jadąc z Jamrozowej Polany w lewo tzw. "Drogą Ewy Braun", gdzie dalej zjeżdżamy do drogi asfaltowej na Podgórze. Tu skręcamy w lewo i mijając po prawej stronie Czarny Staw poprzez ul. Zieloną, Zdrojową i Klubową dojeżdżamy do al. Sybiraków i miejsca rozpoczęcia trasy tj. pl. Warszawy. Trasa rowerowa przebiega drogami leśnymi jak również na odcinkach drogami asfaltowymi oraz pokrywa się z pieszymi szlakami turystycznymi.
Trasa bez znaków szlaków rowerowych.