Szlak żółty

Długość trasy 51,2 km
Serwis informacyjny miasta i gminy Sulęcin

Sulęcin - Torzym

Sulęcin - Łagów - Torzym

3. 3R, szlak żółty

0,0 km: Sulęcin - rynek; początkowo razem ze szlakiem czerwonym, na rozwidleniu dróg, przy ogrodach działkowych w lewo.
1,9 km: Napoleoński Bruk; skręcamy brukiem w prawo, teraz przeważnie lekko pod górę lub równo, po 1,7 km dociera się do granicy zwartego lasu. Wstecz widoczne rozległe panoramy, jako że osiągnęliśmy grzbiet pasma wzgórz. Teraz długim zjazdem dojeżdża się w okolicę źródeł Czerwonego Potoku.
5,0 km: Skrzyżowanie z czerwonym szlakiem rowerowym; w lewo można zjechać nim do kotła źródliskowego, w prawo w stronę Koźlego Kamienia. Szlak żółty prowadzi dalej przez ok. 100 m prosto, po czym skręca w lewo, przez tory.
5,5 km: Rozdroże; węzeł szlaków. Stąd, razem ze szlakiem czarnym przez 1,6 km do skrzyżowania na Starym Nasypie.
7,1 km: Stary Nasyp, skrzyżowanie. Żółty szlak skręca w prawo. Przez Trzemeszno, Łagowski Park Krajobrazowy, prowadzi do Łagowa (23 km) i dalej do Torzymia.